11 sty 2017

Od Brooklyn cd Nightshade

 - Obudziłaś się. - stwierdziłam, po czym posłałam jej przyjazny uśmiech.
Suczka delikatnie go odwzajemniła. Z tego, co zauważyłam, była bardzo nieufna i ostrożna.
 - Jaskinia dla ciebie jest już gotowa, pozostała robota papierkowa. - powiedziałam.
Suczka kiwnęła łbem na znak, że rozumie. Gestem pokazałam jej, aby podążała za mną, po czym powoli zaczęłam iść w stronę swojej jaskini. Szłam w takim tempie, aby Night nie miała problemu z nadążeniem za mną.
 - Do mnie możesz przyjść zawsze, jak coś się będzie działo. Oczywiście też bez szczególnego powodu. - odezwałam się, aby przerwać irytującą ciszę.
Akurat dotarłyśmy na miejsce.
 - Jakie stanowisko chciałabyś objąć? - spytałam podając jej listę dostępnych.
Night uważnie przejrzała całą, po czym pewnym głosem podała mi odpowiedź.
 - Pediatrą.
Kiwnęłam łbem na zgodę, po czym wpisałam ją gdzie trzeba. Następnie zaprowadziłam z powrotem do skrzydła szpitalnego, żeby wybrać dla niej gabinet. Całkiem szybko poszło.
 - Oficjalnie należysz już do Pack Dog Heaven. - uśmiechnęłam się.

Night? Taki troszeczkę bezwen xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie wiesz czegoś? Pytaj śmiało!
Pamiętaj również by komentować zalogowany, lub podpisany!