15 sty 2017

Od Dantego CD Ayano

- Jestem Dante. - przedstawiłem się, odrobinę merdając ogonem. Widziałem całe to zdarzenie, więc zrobienie sobie wroga w kimś takim jak ona mogło się dla mnie skończyć tragicznie. Znałem doskonale swoje ciało, miałem możliwość ją zgubić w biegu, jednak należeliśmy do ten samej sfory więc w nieskończoność bym nie uciekał, chodźbym chciał. Ayano nie wyglądała na zainteresowana rozmową, ja również, ale niezwykle interesował mnie szkielet zwierzęcia, którego przed chwilą rozszarpała na strzępy. Położyłem pysk na ziemi, uważnie patrząc na sunię.
- Przepraszam że przeszkadzam Ci w posiłku. - mruknąłem, czując jak śnieg wpada mi do nosa. - Ale upolowałaś całkiem sporą sarnę. Jest nietypowa. - ciągnąłem dalej, coraz bardziej poważnym głosem, jednak nie podnosiłem łba. - I jestem bardzo zainteresowany szkieletem. - zakończyłem, uważnie wpatrując  się bez mrugnięcia na Ayano.
- Wszystko dokładnie obgryzłam, jak jesteś głodny to idź sam sobie polować. - warknęła na mnie, nerwowo uderzając łapką w śnieg. Położyłem uszy do tyłu, ponieważ właśnie wróciłem znad jeziora i mój brzuch był pełen ryb.
- Słuchaj, Ayano - burknąłem odrobinę zniecierpliwiony. - Nie jestem głodny, ale szkielet tego zwierzęcia może mi posłużyć do mojego stanowiska. - burczałem, jednak nie ponosiłem stanowczo głosu, żeby się na mnie nie zdenerwowała.
- A na jakim jesteś stanowisku? - zapytała, będąc najwyraźniej pewna że blefuję.
- Jestem Medykiem. - odpowiedziałem, stawiając uszy. Dopiero wtedy zorientowałem się, że wciąż mówi obojętnym głosem. Wstałem ze śniegu i okrążyłem ją, przez co naraziłem się trochę, słuchając jej warczenia w moją stronę. Położyłem się bliżej kości, ale wciąż w ten samej odległości od Ayano.
- Jeśli będziesz czegoś potrzebowała zawsze mogę się odwdzięczyć. - zaproponowałem, patrząc na uważny wzrok który analizował każdy mój ruch.

Ayano? Jeśli coś mi się kopneło i drapie o twój charakter to daj znać x.x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie wiesz czegoś? Pytaj śmiało!
Pamiętaj również by komentować zalogowany, lub podpisany!