7 sty 2017

Uroczyste Otwarcie!

Witamy!
Jest to kolejny post otwierający bloga, jaki powstał w Internecie. Jest ich tu naprawdę wiele i większość (choć nie mówię że wszystkie) są po prostu dwoma linijkami przywitania.
Dzisiaj chciałabym przypomnieć wszystkim historię tej sfory.
******
Zaczęło się to prawdopodobnie w 2014 roku, dwa lata temu. Użytkowniczka ♥Rose♥ (pozdrawiam Arbuza xd) postanowiła stworzyć własnego bloga i zaprosiła do współpracy mnie, w tamtych czasach jako kala1006. Sfora nazywała się Sfora Psiego Nieba i cieszyła się całkiem przyzwoitą popularnością. Nie trwała jednak długo - albo tak mi się wydaje, patrząc wstecz wszystkie zdarzenia wydają się jakby krótsze. W każdym razie obstawiam 4-3 miesiące. Po tym, aktywność troszkę obumarła i dlatego administratorka zmieniła go na bloga "Pack Dog Heaven", czyli po prostu inny link i angielską nazwę. Pierwsze Alfy - Tikani i Maneki-Neko, oraz wiele cudownych członków, sprawiło że mimo ciągłych edycji których naliczyłam gdzieś ... 4? 6? Tego nie da się obliczyć nie dziękujcie xd.  ten blog wciąż miał swoje miejsce w moim serduszku. W tym miejscu chciałabym również podziękować aktualnie nie istniejącej sforze Pack Loco Paws i jej założycielce, jako że to właśnie w tej sforze spotkało się większość stałych członków.
Gdzieś w połowie adminki zmieniły loginy na Arbuz :3 i Puzzle, ale to niższa sprawa.
Było również coś takiego jak Heavenly Paradise Pack, ale nie trwało to długo.
Pragnę również przypomnieć że przez te dwa lata, to nie były zwykłe wymiany krótkich opowiadań - kilka ciekawszych wątków wśród członków się znalazło c; Wiem, bo starałam się czytać każde opowiadanie ale było ich za wiele ;__;
Ostatecznie pragnę przypomnieć że jest to najprawdopodobniej ostatnia edycja tej sfory.

******
Jako, iż Puzzle się wypowiedziała (↑), chyba przyszła pora na mnie.
Pack Dog Heaven zawsze było pewnego rodzaju ucieczką od rzeczywistości, możliwością oderwania się od przytłaczającej codzienności i zajęcia umysłu czymś innym, niż rutyną dnia.
Pomimo tak wielu restartów, wciąż jesteśmy w stanie podnieść się i spróbować raz jeszcze. Mam szczerą nadzieję, że po raz ostatni i na dłuższy czas. Nie ważne, że teraz jest milion blogów tego typu. Ważne, że Pack Dog Heaven powraca.
Nie wiem, czy jest sens się bardziej rozpisywać, pałeczkę oddaję Arbuzowi.
~Zuza1470

******
Kurde przyszła moja kolej. Co ja mogę powiedzieć? Jak już, kochany, Puzelełek powiedział - założyłam tą sforę. Co miałam na celu? Szczerze? Oderwanie się od świata rzeczywistego. Pierwszym blogiem do którego należałam było Pack Loco Paws (jeden z pierwszych tego typu blogów) Pozdrawiam Omegę i dziękuję jej za tak świetnego bloga jakim było PLP ♥. Myślę, że zainspirowałam się tym jak nabrałam trochę doświadczenia. Pierwsza edycja - Sfora Psiego Nieba. Blog odniósł wtedy dość spory sukces, a dlaczego? Może przez to, że było mało sfór, watah etc. Były ciągłe edycje, resety, co zdecydowanie było Naszą winą, bo zniechęciłyśmy tylko ludzi do dołączania, co spowodowało odejście większości. Potem zmieniłam login na Arbuz :3 (wraz z Puzzle) z powodu spraw osobistych. Potem pojawiło się coś takiego jak Heavenly Paradise Pack. Nie pamiętam tego za dobrze, ale jak wspomniała Puzzle, powyżej, nie trwało to długo. No i teraz jest Pack Dog Heaven. Jako, iż był to mój PIERWSZY blog, zawsze o nim pamiętałam, wspomniałam opowiadania i tych wspaniałych ludzi, którzy spotykali się razem - razem się śmiali, pisali opowiadania, kłócili się. Przez to stworzyły się nowe przyjaźnie (macie przykład mój i Puzzle, jesteśmy na dobre i na złe, pomimo długich rozłąk i czasem bardzo długich przerw w pisaniu na konikach). Zawsze myślałam o tym blogu. Nawet jak go czasem zaniedbywałam. Skradł on jakąś część serca. Zawsze jak dołączam do jakiejś sfory, przypominają mi się świetne czasy PDH. Mam cichą, ale wielką nadzieję, że ten blog znowu będzie taki jak na początku! Ostatnia edycja.... Ale nowe pomysły, lepsze doświadczenie i ogrom nadziei. Ostatecznie dziękuje graczkom Zuza1470 i JULKAR (gdzie ty kurde jesteś? :/) za to, że tak uparcie dążyły do tego aby ta sfora dalej funkcjonowała i ożyła! ♥♥♥
~Arbuz :3

******
Nie przedłużając - Pack Dog Heaven uważamy za otwarte! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie wiesz czegoś? Pytaj śmiało!
Pamiętaj również by komentować zalogowany, lub podpisany!